sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Intre hartii, copii si parfumuri dulci

Au trecut doua ore de cand am citit un post ademenitor cu privire la rasfatul pielii pe timp de iarna ce facea referire la bai fierbinti cu spuma bogata, muzica in surdina, lumanari parfumate, unturi de corp si masti mirifice.

A sunat atat de bine acest cadru de vis incat pentru 10 minute am uitat ca trebuie sa adorm copii, asa ca in tot acest timp mi-am pus apa in cada cu spume de baie! da, ati citit bine, cu spume pentru ca mi-am pus trei ca sa compensez ca nu am folosit in ultimele 2 luni. Aromele de protocala, ciocolata si cocos s-au imbinat si a iesit un parfum ... nu stiu sa-l descriu, fie si pentru faptul ca nu am apucat sa-l adulmec prea bine ca a vrut Sara sa faca pooh! Eram scufundata in cada de fix zece secunde cand a intrat, asa ca toata asezarea ei pe toaleta, stergere etc a implicat iesirea mea din ape ca o zeita necunoscuta grecilor...si udarea covorasului, a prosoapelor si implicit a copilului.

Dupa acest fenomen perturbator, Sara mi-a facut cunoscut ca vrea si ea sa stea cu mine in baie sa se joace cu spuma, asa ca Adio! hartii interesante (un contract), clipe linistite, rasfat deplin.

In schimb am primit hartiile udate, chicoteli si bulgarasi de spuma ce se plimbau prin vazduh trimisi de Sara, si binenenteles, lectiile Sarei despre cum trebuie sa ma spal: da capul pe spate, pune prosop la ochi, sa nu plangi, freaca bine!!!

Am reusit sa ma spal, sa o dau afara din baie si sa beneficiez la propriu de deliciozitatile pregatite in procesul after bath: 

  • crema de corp cu AHA 12 % - ceva de la Neoteric...aceasta crema e divina, nu are parfum or smth, dar iti face pielea ca de bebelus, toate asperitatile de pe solduri, brate si fund dispar ca prin minune; o pastrez special pentru aceste zone:);
  • crema de corp de la Iehana pe care am castigat-o la consursul Alinei Ceausan si care a venit cu doua zile inainte de Craciun. Da o nuanta placuta de bronz pielii si o stralucire matasoasa - are un miros puternic de scortisoara pe care eu il ador, mai putin copii mei:);
  • masca cu acid glicolic de la Andalou - care lasa tenul incredibil de fin;
  • si combinatia mortala dintre Paula's Choice -Skin Hydrator cu un gel de ochi de la Sun Essence cu spanac! 
Am iesit ca o zana din baie, nu alta!

Am primit o comanda de la Iherb prin noiembrie:




Buretii aia portocalii - sunt foarte faini, mi-am facut provizii;

Crema de la Andalou cu vitamina C - foarte faina textura, lejera si compatibila;

Tusul negru de la Elf - foarte ieftin si bun;

Crema de maini - cam 30 lei - o porcarie;

Pensulele - cea cu roz - minunata, celelalte - nu-s impresionata:)


Ma duc sa dorm ca un bebe, daca sunt lasata, binenteles!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu