marți, 20 octombrie 2015

Ghid: cum sa cumperi NIMIC din Roma

Dupa sejurul minuat din Spania, A. s-a gandit ca ar da dovada de romantism daca, si numai daca, s-ar certa strasnic cu mine pe tema - unde ne petrecem luna de miere? El - voia sa vada si alta tara, respectiv Italia, eu  - stiam ca n-am sa gasesc nicaieri reduceri cum gasesc in Spania, asa ca voiam acolo. Insa, intrucat am fost mercantila si practica, am pierdut...asa ca am mers la Roma.

In primele zile am suferit cumplit, nu din cauza caldurii sau a neospitalitatii italienilor, ci pentru ca n-am putut sa-mi cumpar nimic. Retineti, in sezonul reducerilor eu nu am putut sa cumpar, intrucat preturile erau prohibitive. Dau exemple ale lucrsoarelor care inca ma mai bantuie: portofel Fendi - redus, 150 Euro, geanta Furla - cea mai ieftina, 300 Euro, sandale Christian Dior - 560 Euro. Da, inca mai plang dupa sandalele alea...erau fabuloase. 

Dupa trei zile de plimbat prin Piazza di Spagnia (acolo sunt cele mai importante case de moda), activitate care a condus la luarea titlului de doctor in window shopping, in urmatoarea zi, in timp ce stateam la coada la Capela Sixtina, am observat niste englezoaice ce se hlizeau de mama focului cu niste genti Gucci in maini. "Mai sa fie", i-am zis lui A., "uita-te la alea ce isi permit sa-si cumpere - eu ...de-as putea sa-mi cumpar macar bareta de la sandalele CD!!!" A fost A. ager si a vazut ca ele si le-au cumparat de la un nigerian (asa s-a recomandat:))). Le-am oprit, le-am intrebat cat au dat pe genti  - si mi-au spus ca 15 Euro. Asa ca, am iesit din rand si m-am dus la baiat sa-l intreb cu cat le da. Cand am auzit pretul - 50 Euro, de nervi si fara pic de simt al negocierii, am urlat: "15 Euro, no more!" Am incheiat tranzactia, dar eu spun ca geanta nu a meritat nici aia 15 Euro...mai bina ma duceam in SH lor (pe atunci nu le descoperisem frumusetea).

M-as intoarce in Italia?...nu imi doresc, mai bine imi planific mental o vacanta in Bali, fara copii:)))

Ce mi-a placut? Ei bine, mi-au placut casele lor, cred ca anticul e la el acasa in Roma:)), pizza (margherita) si pastele cu rosii, balconul tipei vis-a-vis de terasa hotelului (mereu ma uitam in casa ei, era exact ca in filmele lui Fellini - mica, inghesuita, cu busuioc pe mini balcon, cu rufe la spalat, ma asteptam sa o vad pe Sophia Loren in halat de baie ), si faptul ca am gasit Hagen Dasz pe care l-am mancat privind porumbeii dintr-o piata de-a lor. Nota: porumbeii italieni nu sunt asa pasionali ca cei francezi!

Cu toate ca am fost restrictionata grav in domeniul achizitionarii, eu am ras, m-am catarat pe pietroaie, m-am pozat cu usi, pe fantani, u name it...:

La cea mai mare gramada de pietre (m-ar omora arhelogii cu ele, daca-ar stii ce ignoranta sunt)!










La un mausoleu impresionant: se vede si in Vacanta la Roma (unde joaca Audrey Hepburn).


La fantana de langa mausoleu!



Intr-o piata, aproape de mausoleu!





Strada!!!












Firenze...de sus!

Cu Ira, buna mea prietena!

Pe la usi...

Pe la felinare...

In Capela Sixtina - trebua sa fiu imbracata decent, asa ca mi-am trantit pe mine foaia de ceapa a lui A.


Da, imi plac animamlele!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu